pondělí 19. listopadu 2012

Hind commander další informace


v minulém příspěvku o Hind Commanderu jsem si vysvětlili zakladní pravidla nyní se podívame podrobněji na stavbu strike groupy pro hru Hind Commander.

v první řadě se podívame na hlavní knihu pravidel,tato kniha provedena v soft coveru má rovných 100 stran samotná pravidla přitom 38 stran, dalších 6 stran obsahuje vycvikové scénaře a zbytek je věnovan tvorbě strikegroupy,statistikam jednotek atd. ke knize dostanete celkem 24 strategem a 12 mission karet a 9 A5 listů s markery.

celkem najdete statistiky pro 57 helikoptér (zahrnuty jsou i varianty) 25 letadel,20 protivzdušných vozidel a zbraňových týmu, 16 UAV ,dále 14 pozemních vozidel,3 pěších týmu,5 typu pozemních cílů a 19 týmu podpůrných assetu který jsou off-table (Dělostřelectvo,SAM,radary atp.)


a nyní se vrhneme na stavění strike groupu. před začatkem každé bitvy počet bodů v připadě běžných her to bývá 900 až 1000 bodů. poté si každý z hráču musí vybrat bojovou doktrínu těch je celkem 6. Každá doktrína je v nečem specificická ale všeobecně vám dáva command points,intelligence modifier, reserve points kolik Stratagem karet si hrač muže vzít, specialní pravidla a limit na zkušenost posádek, a kategorie a počty strojů které mužete použít. pěchota nemá bodové hodnoty ale má tzv infantry pool (obvykle 24 jednotek) a muže opět být zvýšen doktrínou.


hra většinou trvá 20 kol přičemž je zajímavé cíle mise, zde nejsou předem dané scénaře a hrači dostavají cíle mise ale hrač před hrou si lízne jednu z mission kartu, kterou neukaže protivníkovi až 10 kola zůstava cíl jeho mise tajemstvím, pokud protivník nepoužije recon body aby odhalil misi protivníka. krom toho každá mise má přijetelné ztráty.

Připarava bojiště je také velice jednoduchá během každé bitvy je bojiště rozděleno na dvě půlky frontovou linii a na mapu se umístí 6 strategických bodů ktere mohou a nemusí být cílem vaší mise, někdy například musíte ze strategického bodu poblíž frontové linie evakulovat pěchotu.