neděle 14. srpna 2022

První střet - Battlereport ze hry Heavy Gear Blitz!

 


Jedná se o starší reportík který zde na blogu je již v angličtině, ale myslím že stojí za to ho sem dát i v češtině.

Hra byla hrána na 125TV (což je trochu méně než je standartní formát hry). Ja jsem se ujal velení sil CNCS (Confederated Northern City States) a Dejv se ujal velení sil AST (Allied Southern Territories). Při hře jsme použili pravidla verze 3.0.

1936 TN (Terranovanského Kalendaře) 14. Léta

V Brzkých hodinách tohoto letního dne byla vysadková loď CNCS sestřelena převažející tým specialních sil poblíž Lake Van Ness. Síly rychlé reakce z Fort Henry, okamžitě vyrazili s cílem zachranit přeživší, zajistit jakákoliv data z mise specialních sil a odrazit připadný nepřátelských útok. Jížanské síly měl za úkol zajistit oblast a zničit nepřátelský zachraný tým.



CNCS Armylist:

Combat Group Badger (Strike/Recon)
  • Wildfire Para Hunter (CO)
  • 2x Para Hunter
  • Para Strike Hunter
  • 2x Para Cheetahs
Combat Group Rhino (Strike)
  • 2xFire Jaguar (XO)
  • 2xSniper Jaguar
  • Crossbow grizzly
  • Rabid Grizzly
Armylist AST

Combat Group Épaulard (Strike)
  • Brawler Command Jager (CGL)
  • Command Jager
  • Jager
  • Gunner Jager
  • Longbow Jager
  • Blazing Mamba
Combat Group Requin (Strike/Recon)
  • Longfang Mamba (CO)
  • Blazing Mamba
  • Charterbox Iguana
  • Blackbox Iguana
  • Bushmaster Cobra
  • Longfang Cobra

Objektivy: Já i můj protivník jsme zvolily objektivy Hold and capture. Hold znamená 2 objektivy za vaší deployment zonou a Capture jsou dva poblíž nepřátelské deployment zony. Moje Hold Objectivy se nacházeli poblíž vysadkové lodě, capture poblíž plechových domků u protivníkovo deploye
Nepřítel měl také objectivy poblíž vysadkové lodě a poblíž lesíka o který se později strhne velmi litý boj.

Deploy: Oba jsme vyložili své jednotky podle stadartních pravidel, i když jsem měl jednotky schopné vzdušného výsadku nepoužil jsem tento typ deploye. na mém levém křídle v lesíkách se ukryla jednotka Badger, na pravém křídle se nacházela jednotka Rhino.




První kolo:
V prvním kole se toho mnoho nestalo, CG Rhino se přesunula k výsadkové lodi kde obsadila objektiv zatím co moje výsadková jednotka CG Badger se přeskupil do obraného postavení aby mohl lépe čelit jižanskému útoku který se před nimi začal rozvíjet. došlo k nějaké střelbě ale žadná nebyla efektivní


Druhé kolo
V druhém kole došlo k brutalní přestřelce v lesích na mém levém křídle mezi CG Badger a CG Requin.
Iguani se podařilo z haywirovat jednoho z mých Para Hunteru který byl následně zničen. Moje druhá bojová skupina nyní však byla v pozici schopné zautočit na křídlo útočících jednotek AST.



Třetí kolo
I když se dařilo AST vyhrávat hody o inciativu, moje výsadkové jednotky využivali reakci a díky tomu se jim dařilo zdržovat nepřátelské jednotky. Mezitím se moje CG Rhino doslova převalilo přes druhou jižanskou CG (Épaulard) a téměř ji zničilo. Ale moje obrana začala kolabovat, lesy nyní drželi pouze dva poškozené Huntery a jedna Iguana.



Čvrté kolo
V posledním kole jsem se rozhodl pro útok na nepřátelské pozice, a vytlačit nepřátelské jednotky z jejich objektivu. Bohužel i když útok byl vícemeně úspěšný nepodařilo se mi vytlačit všechny nepřátele a bitva tedy skončila remízou.


Něco o hře:
I když na první pohled hra vypadá pravidlově složitě je velmi intuitivní a rychle přejde do krve první hra nám trvala zhruba 2 a půl hodiny ale začala rychleji odsýpat jak jsme pravidla dostali do krve. Hra je dynamická a brutalní

Žádné komentáře:

Okomentovat